Plan postepowań publicznych na 2021 rok
Plan postepowań publicznych na 2021 rok
http://bip.mdps.rybnik.pl/file/777#overlay-context=content/plan-postepow...
Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok 2 0 2 1
Wersja nr 1
Zamieszczony w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 15.01.2021 nr 2021/BZP 00000958/01/P
(aktualizacja Planu zamieszczonego w Biuletynie Zamówień Publicznych; w dniu […] nr […])1
Zamawiający:
Nazwa: Miejski Dom Pomocy Społecznej Krajowy numer identyfikacyjny:2 6422577009
Adres: Żużlowa 25
Miejscowość: Rybnik Kod pocztowy: 44-200 Kraj: Polska
Adres strony internetowej: www.mdps.rybnik.pl
Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mdps.rybnik.pl Numer telefonu kontaktowego: +48 32 4261118
Rodzaj zamawiającego:3 Zamawiający publiczny | jednostka sektora finansów publicznych | jednostka samorządu terytorialnego
1 Należy wypełnić w przypadku aktualizacji Planu postępowań o udzielenie zamówień.
2 Numer NIP lub REGON.
3 Zamawiający publiczni, o których mowa w art. 4 pkt 1 i 2 ustawy, oraz ich związki albo inny zamawiający. Należy wskazać rodzaj zamawiającego spośród następującej listy:
1) jednostka sektora finansów publicznych: organ władzy publicznej, w tym organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej), organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał, jednostka samorządu terytorialnego, związek jednostek samorządu terytorialnego, związek metropolitalny, jednostka budżetowa, samorządowy zakład budżetowy, agencja wykonawcza, instytucja gospodarki budżetowej, państwowy fundusz celowy, Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze, Narodowy Fundusz Zdrowia, samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej, uczelnia publiczna, Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne, państwowe i samorządowe instytucje kultury, inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych;
2) inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej;
3) związki podmiotów, o których mowa w pkt 1 i 2;
4) inny zamawiający (proszę określić).
1. Zamówienia o wartości mniejszej niż progi unijne
Pozycja Przedmiot zamówienia Przewidywany tryb albo procedura Orientacyjna wartość Przewidywany termin wszczęcia Informacje dodatkowe 12 Informacja na temat
Planu udzielenia zamówienia9 zamówienia10 postępowania11 aktualizacji13
1 2 3 4 5 6 7
2 . DOSTAWY
Dostawa rękawiczek jednorazowych
nitrylowych oraz maseczek Zamówienie udzielane jest w trybie
1.2.1 ochronnych jednorazowych dla podstawowym na podstawie: art. 275 123 600,00 PLN 1 kwartał 2021 r.
pracowników Miejskiego Domu pkt 1 ustawy
Pomocy Społecznej w Rybniku
Dostawa odziezy i obuwia roboczego Zamówienie udzielane jest w trybie
oraz jednorazowych środków ochrony
1.2.2 podstawowym na podstawie: art. 275 78 400,00 PLN 2 kwartał 2021 r.
indywidualnej dla pracowników
pkt 1 ustawy
Miejskiego Domu Pomocy Społecznej
Sukcesywny zakup wraz z dostawą Zamówienie udzielane jest w trybie
1.2.3 ekologicznych owoców dla Miejskiego podstawowym na podstawie: art. 275 62 000,00 PLN 2 kwartał 2021r.
Domu Pomocy Społecznej w Rybniku pkt 1 ustawy
Sukcesywny zakup wraz z dostawą Zamówienie udzielane jest w trybie
1.2.4 żywności dla Miejskiego Domu podstawowym na podstawie: art. 275 540 000,00 PLN 4 kwartał 2021r.
Pomocy Społecznej w Rybniku pkt 1 ustawy
4 Należy wskazać spośród następującej listy tryb albo procedurę udzielania zamówień:
1) tryb podstawowy ˗ bez negocjacji (art. 275 pkt 1 ustawy);
2) tryb podstawowy ˗ negocjacje fakultatywne (art. 275 pkt 2 ustawy);
3) tryb podstawowy ˗ negocjacje obligatoryjne (art. 275 pkt 3 ustawy);
4) partnerstwo innowacyjne;
5) negocjacje bez ogłoszenia;
6) zamówienie z wolnej ręki;
7) konkurs;
8) umowa ramowa.
5 Należy podać kwotę bez podatku od towarów i usług.
6 Należy wskazać w ujęciu miesięcznym lub kwartalnym w danym roku kalendarzowym.
7 Zamawiający może zamieścić inne dodatkowe informacje dotyczące, np. wstępnych konsultacji rynkowych, innowacyjnych zamówień, zrównoważonych zamówień (uwzględniających aspekty społeczne, aspekty środowiskowe).
8 Należy wskazać czy aktualizacja polega na: zmianie, dodaniu lub rezygnacji z pozycji planu.
2. Zamówienia o wartości równej lub przekraczającej progi unijne
Pozycja Planu Przedmiot zamówienia Przewidywany tryb albo procedura Orientacyjna wartość Przewidywany termin wszczęcia Informacje dodatkowe 12 Informacja na temat
udzielenia zamówienia9 zamówienia10 postępowania11 aktualizacji13
1 2 3 4 5 6 7
9 Należy wskazać spośród następującej listy tryb albo procedurę udzielania zamówień:
1) przetarg nieograniczony;
2) przetarg ograniczony;
3) negocjacje z ogłoszeniem;
4) dialog konkurencyjny;
5) partnerstwo innowacyjne;
6) negocjacje bez ogłoszenia;
7) zamówienie z wolnej ręki;
8) konkurs;
9) umowa ramowa;
10) dynamiczny system zakupów.
10 Należy podać kwotę bez podatku od towarów i usług.
11 Należy wskazać w ujęciu miesięcznym lub kwartalnym w danym roku kalendarzowym.
12 Zamawiający może zamieścić inne dodatkowe informacje dotyczące, np. wstępnych konsultacji rynkowych, innowacyjnych zamówień, zrównoważonych zamówień (uwzględniających aspekty społeczne, aspekty środowiskowe).
13 Należy wskazać czy aktualizacja polega na: zmianie, dodaniu lub rezygnacji z pozycji planu.
Metryka wpisu
Opublikował/a: Piotr MazurekUtworzono: pt., 15/01/2021 - 14:21 | Zmodyfikowano: pt., 15/01/2021 - 14:25
Wyświetlono: 26 Informacja o zmianie: dodanie załacznika